Etichete

22 mai 2012

Prin haosul grădinii



Am început să identific din ce în ce mai greu plantele pe care le am prin grădină :))
După aceste zile hiperploioase au crescut toate de-a valma. Nu mai zic de iarbă. Cred că o să-mi ia o săptămână să sap şi să plivesc.
Căpşunelele cresc, dar nu prea se coc, macii o ţin numai într-o sărbătoare





Colac peste pupăză, ieri după ce am administrat un Pantera pentru pir, a început o ploaie că tare mă tem că l-am dat de pomană. Om vedea…
Salvia e o minunăţie. Pe lângă frumuseţea ei nu trebuie să uităm nici de crezul medieval că dorinţa ei este de a ne face nemuritori.



Gălbenele şi haos (e pe acolo lobodă, fenicul, leuştean, ştevie…, lămâiţă, cimbru şi… dacă mai vedeţi ceva anunţaţi-mă – apropos, nu ştiu unde a dispărut lupinul, sau de cine e asfixiat:))





Şi peste toate tronează măria-sa, cactusul, care n-are nicio treabă; nimeni nu se atinge de el şi nu-l deranjează.:))





4 comentarii:

  1. cu haos cu tot, parca e totusi fain in gradina ta

    RăspundețiȘtergere
  2. ...si eu care credeam ca, terminand-o cu filozofia, ma pot ordona...
    Mersi pentru mesaj.

    RăspundețiȘtergere
  3. Care haos,eu vad un haos bine ordonat ,stii ca lor le place la inghesuiala.
    Iara vin cu cersitul,nu am reusit sa am salvie de asta care ai tu ,nu a vrut sa iasa si pace,poate 1-2 butasi?
    Sa auzim numai de bine!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu salvia se rezolva. Iti pot da direct cu radacina - astfel se prinde sigur. Numai sa ma anuntati cand aveti drum prin Bucuresti, din cate stiu sunteti din Alexandria, nu? Astept detalii pe martianalexandru@yahoo.com.
      Poate cand trec eu pe la tara, la tata, care e de pe langa Turnu Magurele va pot lasa salvia... Astept sugestiile Dvs de intalnire.

      Ștergere