Etichete

3 mai 2013

Stadii



A venit primăvara, m-am apucat de treabă şi am cam omis postările pe blog. Văd că amicii într-ale grădinăritului s-au ţinut tare. Aşa că n-o să mai pierd vremea şi am să vă arat cu ce m-am ocupat în ultima lună (cu promisiunea că de acum încolo am să fiu mai vrednic pe blog).
Caişii au fost destul de vrednici:


Leauşteanul a crescut într-o veselie:

Scoruşul m-a dat gata. Anul acesta nu mai ratez “scoruşata”:))


Mărul Florina (soi imun la rapăn, tolerant la fainare, precoce, este foarte productiv, după cum se poate vedea); anul acesta a bătut toate recordurile: 

Ceapa si usturoiul arata destul de bine (zic eu):

Cartofii (muşuroiţi ca lumea cu paie, cenuşă şi alte resturi inofensive):


Solarul (îmi cer scuze pentru iarbă, după sărbători o rezolv) e în grafic; roşiile au început să-şi formeze fructul, până acum nu sunt probleme cu boli sau alte chestii



Căpşunii nu m-au dezamăgit nici anul acesta: plini de flori:



…vă las în compania florilor – menite să ne umple primăvara cu parfum, spernaţă şi mai ales s-o coloreze aşa cum numai ele ştiu. Cu asemenea flori, vorba poetului: “de ce-aş fi trist…”












4 comentarii:

  1. Ce importanta mai are blogul, daca gradina arata asa :) Mii de flori ce se vor transforma in fructe ... si rosii fantastice. Chiar ma duc sa vad ce fac frumoasele mele si sa le soptesc, ca trebuie sa se grabeasca :)
    Numai bine, Marian !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc de trecere; mersi si pt cuvintele frumoase. cu siguranta ca si plantutele Dvs vor fi deosebit de frumoase. Sa auzim de bine.

      Ștergere
  2. Cu rosiile m-ai dat gata
    Ce vraji le-ai facut? :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ... abia acum am reusit sa le rup iarba. O sa revin cu un post. Ce vraji? Le-am pus, cred, putin mai devreme. In rest: mranita, nisip si caldura.
      Amestecat cu pasiune, desigur :))

      Ștergere