Etichete

5 iulie 2012

Prepeliţele mele, dragele de ele




De curând, undeva prin luna mai, am luat nişte puişori mici-mici, care peste o lună s-au făcut prepeliţe gata de producţie. Am început din dorinţa de a da celor mici ouă mai sănătoase. Mai apoi am început să mă bucur că am îngrăşământ natural (foarte bogat în mai toate mineralele), iar apoi încet-încet au apărut ouăle. Cum nu credeam că sunt adevărate “maşini de ouat” am laut cam multe (65), iar acum am început să le comercializez, pentru ca ouă in fiecare zi, fiecare (aproape fiecare, că am si o lenesă care face la 36 de ore un ou :))).


Prepeliţele ouă zilnic, iar ouălele lor sunt un miracol.
Redau mai jos conţinutul pliantului pe care l-a creat soţia mea ca “material publicitar”:



Prin urmare… dacă e careva amator… putem sta de vorba despre toate cele (comenzi, livrare, preţ) pe mail. Adresa mea este martianalexandru@yahoo.com.

3 comentarii:

  1. Am vrut sa luam si noi anul acesta dar avem aproximativ 150 de pui de gaina si am renuntat!
    Poate la anu' o sa apelam la dumneavostra pentru a cumpara cateva prepelite!

    RăspundețiȘtergere
  2. 150??!!
    Jesus! Aveti crescatorie!
    Felicitari!
    Da sunt ok puii de gaina pentru carnita, dar la oua nu se compara cu cele de prepelita. Si eu vreau sa-mi iau vreo 20-30 de puisori de gaina pt carne..., asa ca poate "apelam la dumneavoastra".

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce crestem noi sunt de rasa mixta dar nu prea sunt buni de carne decat dupa 18 luni unii si vreo 10 luni altii! Anul viitor o sa luam si noi de carne:))
    Daca va hotarati pentru pui de rasa va asteptam pe la noi sa-i vedeti!

    RăspundețiȘtergere